Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Even rust...

Hmmm, blijkbaar is het lang geleden dat ik mijn blog bezocht & aangepast heb. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik stilgezeten heb...




Enkele creaties die ik de afgelopen maand maakte:

- kleedje volgens Knipmode (Mei 2011) in de naailes


- (schouder)boekentas in de naailes

- enkele ringen in zilver tijdens een workshop van De Banier
- enkele stukken glas dankszij HOTPOT (De Banier)




Het is bijna vakantie, dus dan zal er tijd, tijd, tijd zijn om nog een aantal andere projecten aan te vatten zoals:

- Amsterdamtas volgens de werkwijze van Eloleo,

- Ipad-hoes volgens werkwijze van Prutsen,

- Rokjes & kleedjes uit oude hemden,

- Beuf of kraag voor de winter (want ik ben verslaafd aan sjaals...),

- en andere prutserijen...



Xo

Geen opmerkingen: